דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינדקס עסקים - נכון לעכשיו 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1499 פעמים ]

אינדקס עסקים משמש אותנו וימשיך לשמש את ילדינו (במידה והם מוצאים עצמם שם, אך לא נורא – גם בלעדיהם עדיין אנשים יתעשרו מתחומי והשימוש הנכון בהם), כיום הינו אינדקס, פשוטו כמשמעו – מפתח, ובפירוש הכי קלאסי שאפשר לומר: אתר אינטרנט, אכן כן! אינדקס כיום הינם אתרי אינטרנט העוסקים רק בתחומי אינדקס עסקים ומאפשרים לנו לסרוק, לעבור, לגלות, לפרסם ולחפש עסקים שונים המתפרסמים והמצויים באתרים .
 
נכון לעכשיו
 
יכולת קידומם של עסקים דרך אינדקס עסקים הינו כה עצום, ישנם אתרים כמובן שמאפשרים אך ורק להתפרסם באתרים שלהם תמורת כסף, כשאני אומר להתפרסם אני מתכוון פרסומת שתביא אליכם מספר אנשים כפול ומכופל מאשר אתרים חינמיים, אתרי  של היום אכן מאפשרים פרסומים חינמיים, אך עלינו לזכור שזהו לא יד 2 ואין זה דומה כלל וכלל, האינדקס עסקים מספק לנו מנועי חיפוש מקורות שונים בכדי שנמצא שם עסקים רבים לפי רצוננו וסוג החיפוש באתר, אין פואנטה עיקרית לאתר והוא מספק לך כל מה שתצטרך בתחום החיפוש הקשור לעסקים, משמע שגם אם נרצה לחפש באינדקס עסקים אתרי עסקים אחרים, נחפוץ בלהתפרסם בתור בעלי עסק כלשהו, כעשירים נרצה להתחלק בשותפות בעסקים מצליחים (כמו האתר עצמו לפעמים, כמה ישראלי זה...), או אפילו לתווך ולהציע הצעות לבני משפחה, חברים (או לקוחות... שזה ישראלי עד מאוד:P) – כל מה שעלינו לעשות זה לכתוב בגוגל,  להגיע לאתר אינדקס מקודם וטוב – ולהתחיל לפעול על פי בחירתנו.
ברור שאם נרצה סתם ללמוד על התחום נוכל לעשות זאת גם ואף זה מומלץ, ללמוד את אופן פעולתם של בעלי האתרים שמציגים לכם את זה בשיא הפשטות:"כל מה שתצטרכו לעשות, זה רק לבקש להתפרסם והתפקיד שלנו זה להוסיפכם לאתר ותו לא" אה סליחה, את התו לא הם לא הוסיפו אך זה מה שנראה כלפיי חוץ, הם  מעדיפים לשמור סודות מסוימים לעצמם ואפשר להבינם בהחלט, זהו הפרנסה שלהם אך מי שיגלה את הטכניקות בהם הם משתמשים... יוכל גם הוא רק לומר "תפקידנו הוא להוסיף כמה תכנים שלכם לאתר ותו לא" J.
 
  סוף
 
אתרי האינדקס עסקים ייתנו לכם את כל מה שתצטרכו בכדי להצליח, כמובן שגם שם, תזדקקו לכסף לפעמים ולכן אמליץ לכם לעבוד בחכמה כי אנשים חושבים שזה בדיוק כמו אתר יד 2 שאנשים זורמים לשם, עסק זהו לא מוצר.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב